Segala aktiviti saya sepanjang tahun akan dipaparkan didalam blog ini.. semoga anda semua terus menyokong saya didalam memperjuangkan Dakwah Islamiah..

Khamis, 17 Ogos 2023

Lirik Jalan Cahaya

                                                                Jalan Cahaya

 

Aku terkesima disini

Menyuluh mencari diri

Tersedar pada sifat Rabbi

Terjumpa Roh dan jasmani

 

- Mencari Aku Cahaya Abadi

Dari jasad yang ku tumpangi

Akan ku basuh kekotoran Hati

Agar terbuka jalan untuk kembali…

 

- Yang Hidup Yang mengetahui

Yang mendengar yang melihat

Yang berkuasa yang berkehendak

Yang berkata ku pulangkan Hak Mu.. Ya Allah

 

- telah terbuka hijab pintu ku

Pimpinlah aku menuju Mu

lagu/lirik: Tuan Haji Rozman

 - Album Jihad Syed Samudera

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

malam kesenian islam

malam kesenian islam
malam kesenian islam