Segala aktiviti saya sepanjang tahun akan dipaparkan didalam blog ini.. semoga anda semua terus menyokong saya didalam memperjuangkan Dakwah Islamiah..

Sabtu, 30 Julai 2011

Malam Show Pangkin Pak Long di Stadium Alor Setar

1 ulasan:

  1. Assalamualaikumm..wrt,
    Tak pe Auji yang Baek, satu nasihat yang baik untuk sama-sama kita renungi, kita same2 doakan agar syed menjadi orang yang benar-benar beriman.

    kita tak tau tahap iman orang lain, tapi yang boleh kita renungkan iman kita sendiri... adakah diri masing-masing pasti akan mendapat syafaat Nabi di akhirat nanti?, adakah diri sendiri pasti termasuk dalam golongan orang yang beriman di akhirat nanti? Kita tak tau pun kedudukan diri sendiri selagi kita tak pegi sendiri kat depan mahkamah Allah di akhirat nanti bagaimana pula kita tau orang tu fasik atau tak? lagi pun org fasik ada harapan dpt keampunan dari Allah ta'ala tapi org yang kufur(kafir)@syirik akbar pasti tak dapat keampunan, marilah sama-sama kita mohon keampunan Allah swt dibulan ramadhan yang penuh keberkatan ini ... segala keputusan dan hukuman terserah kepada Allah ta'ala, betul tak?

    Saya harap kita semua sama2 akan menjadi org yang benar-benar beriman, dan semoga kita semua menjadi hamba-hamba Allah yang sentiasa disayangi dan menyayangi semua hamba-hamba Allah. Serta mendapat syafaat Rasulullah saw, insyaAllah.

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

malam kesenian islam

malam kesenian islam
malam kesenian islam